söndag 7 september 2014

Invigde klubborna!

Det blev inte mindre än två cykelturer till Arlandastad GK idag. På förmiddagen cyklade jag dit för att köpa polletter till rangen medan shopen var öppen. Ville inte stå och slå då, när alla andra var ute. Tog därmed en tur tillbaka och sedan dit senare efter middagen igen. Då var det betydligt lugnare. Ja jag var nästan ensam. Jag tog alltså klubborna på ryggen och cyklade dit. Jag har ju faktiskt inte vrållångt.



Hur gick det då?
Ja si sådär. En blandad kompott skulle jag vilja säga, men det kanske är vanligt med nya klubbor (hoppas jag). Drivern och jag var inte riktigt överens, men jag har aldrig varit överens med den klubban. Något att lära sig under hösten. Kul var det hur som helst. Puttern var otroligt skön.

1 kommentar:

  1. Hej, det var invigning av Midgårdsbadet i dag, jag var ner på eftermiddagen. /K

    SvaraRadera