fredag 19 september 2014

Tänkte köra en repris!

Som så mycket annat sommartid (ok, nu börjar det visserligen bli höst, även om sommarvädret håller i sig) så går allt i repris. Så det tänkte jag också göra nu. Jag vet inte om ni kommer ihåg listan då jag beskrev mig själv med olika låtar. Jag hade den på den gamla bloggen, men det var ett tag sen. Nu tänkte jag göra om den under några dagar. 

dag 01 – din favoritlåt
dag 02 – din hatlåt
dag 03 – en låt som gör dig glad
dag 04 – en låt som gör dig ledsen
dag 05 – en låt som påminner dig om ett ställe
dag 06 – en låt du kan dansa till
dag 07 – en låt som får dig att somna
dag 08 – en låt av ditt favoritband
dag 09 – en låt av ett band du hatar
dag 10 – en låt som ingen tror att du skulle älska
dag 11 – en låt som beskriver dig
dag 12 – en låt som du brukade älska men nu hatar
dag 13 – en låt som du ofta hör på radio
dag 14 – en låt från din favoritplatta
dag 15 – en låt som får dig att skratta
dag 16 – en låt du kan spela på instrument
dag 17 – en låt du skulle vilja kunna spela på instrument
dag 18 – en låt från din barndom

Ni får tro på mitt ord att jag inte tjuvkikar på vad jag valde då. Nu kommer det säkert bli lika på en del, men säkert lite annorlunda också. Det har med största sannolikhet dykt upp någon ny låt sen jag gjorde listan sist. 
Jag tar och startar med första låten i morgon. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar