söndag 28 september 2014

Dag 9 - En låt av ett band du hatar!

Ja jag alltså. Som vanligt gillar jag inte ordet hatar, men valet blir ändå lätt. Nu är det inte ett band, utan en artist. En artist som jag inte alls gillar, men av någon oförståelig anledning så många andra. Jag har inget emot artisten som person. Då verkar han vara hur trevlig och härlig som helst, men han kunde väl hålla på med något annat.

Dag 9 - En låt av ett band jag hatar.


Hade kunnat ta vilken låt som helst av Håkan Hellström, men jag valde "Du kan gå din egen väg" från Allsång på Skansen. Mest av den anledningen att han får hjälp av tusentals skrikande tonårstjejer. Han kan få all hjälp han behöver utan att det låter bra för det. Så även om alla skrikande tjejer sjunger bättre än han själv, så säger inte det mycket. För inte tusan sjunger dom bra heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar