onsdag 24 september 2014

Dag 5 - En låt som påminner dig om ett ställe!

Ja mig alltså. Efter en arbetsdag så är soffan eller sängen bästa platsen. På något av dom (oftast soffan) tar jag alltid en lur när jag kommer hem. Alltså skulle sången "Säng, Säng, Säng" passa rätt bra. Men det kanske inte räknas som ställe. Valet är egentligen ganska självklart. Den har mer än en anknytning till mig och ett ställe. Jag tror nog att ni förstår.

Dag 5 - En låt som påminner mig om ett ställe


"Det är hit man man kommer när man kommer hem" med Euskefeurat. Ja det är bara lyssna på texten så säger det sig själv. Och som sagt det finns fler saker som går att nämna utöver det. Har ni ingen aning om vad dom är eller kan vara, så är det fritt att fråga. Jag tror dock inte det kommer att behövas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar