lördag 25 maj 2013

Star Trek!

Idag såg jag den. Den nya Star Trek-filmen. En bra Sci-Fi-rulle. Spock och Kirk är tillbaka. Jag är inget superfan av Star Trek, men tycker ändå det är rätt underhållande. Har långt ifrån sett alla filmer. Men måste säga att denna håller rätt bra. Spock är nog den bästa snubben. Lite kul att även gamla (70-talets) Spock fick vara med på ett litet hörn. Sen tycker jag Scotty är rätt rolig och gjorde sig även bra i denna. 


Även om Benedict Cumberbatch (TV-seriens Sherlock Holmes) gjorde den bästa prestationen som Khan. 
En klart sevärd film om man gillar Sci-Fi.

Nu blir det antagligen att glo lite på The Dark Knight på Kanal5. Den kan jag gott se igen. Det är en fantastisk film, men det har jag sagt förr. Ja hela Batman-trilogin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar