söndag 26 maj 2013

Precis!

Det såg så fint ut här. Stockholmsområdet verkar ha haft regn hela dagen, men inte här. Har varit strålande och jag har hunnit med lite sysslor, samt kopplat av och legat och läst på uteplatsen.

Sen kom det hit ändå, dock inga mängder. Det har varit lite småskurar, men ändå skönt ute.

Det är förresten boken om Bruce Dickinson jag håller på att ta mig igenom nu. En rolig snubbe med galna upptåg. I alla fall i början av hans karriär. Men jag tror det lär fortsätta hela tiden om jag känner Bruce Dickinson rätt. Som om jag skulle känna honom, men av det man sett och läst så känns det så. 

Ska möta upp morsan på Arlanda ikväll, därmed har jag inte grattat henne än. Det får vi ta ikväll sen. Hon vet inte om det än, men det kommer inte att bli något stort och vrållyxigt. Så det får hon inte tro, vilket hon säkert inte gör heller. Hon vet ju ändå inte om något så, om hon nu inte hinner gå in här och läsa innan hon åker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar