lördag 4 maj 2013

Samlarmässa!

I helgen är det samlarmässa i Vikingahallen i Märsta. Med antikt och kuriosa. Enormt massa samlare som köper och säljer. Det finns lika mycket skit som det finns intressanta och roliga saker. Många hade tagit sig dit för att ta del av det hela också.



Hittade jag något då. Jodå, det fanns en del roliga saker, men det jag köpte var några glas. Inget antikt direkt, men det är ingen som har sagt att det behöver vara det. Dom var roliga i alla fall, med en rolig serie och en av mina favoriter.


Hur mycket det kommer att drickas ur dom vet jag inte heller, men det är ingen som har sagt att jag eller någon annan behöver göra det. Kommer den dagen så gör den.

Jag började skriva detta inlägg med den nya plattan för att testa. Det gick bra ända till jag skulle försöka överföra bilderna. Då tog det stopp. Så första inlägget med den får vänta tills jag lyckas få till det. Kanske blir det ett inlägg med bara text lite senare för att se om det går. På något sätt borde det gå med bilder också. Det borde gå om jag använder appen som jag har för mobilen. Men det tar jag som sagt sen.

Nu ska jag fortsätta se matchen mellan Watford - Leeds, sen lite senare är det ju hockey igen. Då kommer Sverige att göra bättre ifrån sig. Dom har fått dåliga starter förr och ändå gått hela vägen. Så lugn bara lugn. Det är ingen fiaskostämpel att förlora premiären. Sen tycker jag alla borde veta att Schweiz är inget skitlag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar