lördag 11 maj 2013

Med tusentals andra!

Så har då även jag gjort det man nästan måste i Stockholm. Ja varför skulle jag missa det när alla andra har varit där. Det var dock i sista stund. Efter helgen så tror jag det är försent. Tjockt med folk som alltid i Kungsträdgården. Jag tog vrålmycket bilder, men väljer bara ett fåtal för att visa.








Det var ändå så svårt att välja, men för att det inte ska bli för mycket i ett och samma inlägg så delar jag upp det. Alltså kommer det lite fler bilder senare ikväll. Nu får ni ta del av dom här så länge. Jag passar även på att be om ursäkt om du skulle ha fastnat på någon bild och absolut inte vill vara med. Jag kommer ändå inte att radera bilden. Undrar samtidigt hur många bilder jag själv fastnade på under tiden jag var där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar