lördag 18 maj 2013

Jaså, ni vill veta hur det gick!

Ca 10:30 startade bilresan till Gevaliastad. Vi var framme i god tid så vi kunde ladda upp med lite mat. När det väl drog igång gick det sådär. Jag gjorde antagligen det bästa jag kunde för dagen, men inte det bästa jag har gjort. Spelade lite under mitt snitt. Fast första gången jag spelar 8 serier utan paus, så vad kan jag begära. Jag kan tala om att det var riktigt jobbigt. 



Jag började ok, men fick en liten svacka i mitten. 4:e serie för att vara exakt. Den svackan var däremot katastrofal och förstörde allt. Poängen får ni inte veta. Efter den ruskade jag lite på mig och lyckades hitta tillbaka till något bra igen. Slutligen när det var över så var jag lika långt ifrån tätstriden som bottenstriden.

På måndag får jag rycka in igen då det är korpmatch med måndagslaget. Det bättre laget vi har alltså. Gör jag bort mig kan dom missa första platsen. Usch vilken press jag har på mig. nä kanske inte riktigt så illa. Dumt att tänka så i alla fall, så det ska jag inte göra. Skönt att det bara är 3 serier igen. förutom på torsdag då har vi dubbelmatch efter en tidigare inställd. Då blir det alltså 6 serier.
Tänka sig vad mycket bowling det blev helt plötsligt. Jag som brukar spela en gång i veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar