måndag 27 maj 2013

Kisslåt!

Det närmar sig med stormsteg. På lördag står jag där längst fram och diggar till en fantastisk konsert. Jag är säker på att jag kan säga det redan nu.

Inom någon dag ska jag även be Acke att sjunga en låt med KISS. För självklart lyssnar han också på det. Ja han har helt enkelt inget val. Det är bara en sak.



Jag vet inte vilken låt jag ska välja än. Finns så oerhört många. Så jag behöver någon dag till, men för att göra det snabbare så får ni gärna hjälpa mig och Acke och säga vilken ni skulle vilja höra. Innan lördag måste jag i alla fall göra det. Tiden går snabbt så passa på att önska.

Usch! Redan nu när jag skrev det så ångrar jag mig nästan och börjar fundera på vad det är jag gett mig in på. Men har jag lovat så har jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar