måndag 20 maj 2013

Inte mitt fel!

Det gick inte vägen i kvällens match då jag alltså spelade med måndagslaget. Det bättre laget och en helt annan division. Men jag kunde knappt göra det bättre än det jag gjorde. Jag lyckades med bedriften att vinna en match mot spelare som alltså har ett snitt som är flera X över mitt. Jag spelade dessutom mycket bättre nu än i lördags. Men det gick inte ändå och nu kanske laget missade tredje platsen till och med. Men som sagt, det var inte mitt fel. Så sa dom andra också och var nöjda med min insats.

Torsdagslaget där jag är ordinarie har tre matcher kvar, med dubbelmatch nu på torsdag. Där kan vi som bäst bli tvåa, men det är stenhårt. Vi kan med otur lika gärna bli fyra. Så spännande är det.

Sen avslutar jag med att säga grattis till vm-guldet Daniel och Henrik Sedin. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar