söndag 12 maj 2013

Äntligen!

Nu ska inget kunna gå fel. En kvinna kommer att bli Mästarnas Mästare. Fast och andra sidan så är det så mycket mygel, så det skulle inte förvåna mig om Bernt tar hem det. Han som inte ens är värd att vara i final. Nästan överlägset sist på det mesta.



Jag vet också att mitt tips rök i och med att Jesper åkte ut i den värdelösa nattduellen. Nu hade han åkt ut i alla fall även om den inte hade funnits, så det var väl inget att snacka om förutom att Bernt som sagt inte borde varit med i semifinal alls. Men jag hoppades ju även på Magda och jag tror på henne fortfarande. Även om jag är grymt imponerad av Anna Lindberg. Jag ska villigt erkänna att jag inte trodde mycket på henne, men hon har visat något som jag inte tror någon visste annat än hon själv. Bra jobbat Anna! Därmed kommer det att bli en kvinna som står som segrare. 

Frågetecknet är dock om SVT vågar fuska, mygla (ja viket ord ni vill använda) en gång till.
Louise Karlsson skulle ha vunnit, men SVT satte in en pulsnedsättande tävling trots att dom visste om Louise hjärtproblem. Pernilla Wiberg skulle ha vunnit om SVT inte struntat i att släppa efter repet i bergsklättringen, trots rop och vädjan från Pernilla. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar