fredag 31 maj 2013

Hur kunde vi?

Nu är det något vi kommer att få höra hela livet, men det får vi bjuda på. Idag så gick Brännbollsmatchen mellan personal och 6:orna av. Ett påhitt av mig som slutade i katastrof. Det var en kul grej som jag tyckte att vi kunde ge 6:orna innan dom slutar på skolan. Detta var första året den ordnades. Jag hoppas ändå att det fortsätter, för vi vill ha revansch. 

Och nu satte dagens 6:or större press på kommande. En liten vandringstrofé kommer att gå runt, och den lär inte stanna hos 6:orna fler gånger. 


Nu ska jag erkänna att dom var faktiskt bra, även om vi klantade oss vi några tillfällen. Bl a jag själv. Kastade till brännaren alldeles för högt och långt. Vilket kostade oss chans till 3 brända. Just dom 3 poängen vann 6:orna med.
Men det är bara att gratulera dom.

Hur som helst. Det var kul och det tror jag alla tyckte, även resten av alla elever som fick agera publik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar