tisdag 7 maj 2013

Shortsväder!

Våren kom aldrig. Det blev sommar på en gång. Ja nu känns det så i alla fall. Vilka härliga dagar det har varit. Så det var bara ta på sig shortsen när jag kom hem idag. Gjorde i ordning en kopp kaffe, då det som alltid är snålt med det då idrotten består av bad. Nu var det dock mycket lugnt jämfört med förra gången, och visst han jag både äta och få i mig kaffe (som var sådär). Hemma vet jag att det blir bra. Satt ute ett bra tag. Klockan blev 18.00, fortfarande shorts på.


Över +20 i skuggan. Tänk då vad det visade på uteplatsen. Bara att njuta för vem vet när snön börjar falla igen. Nä förlåt, nu ska jag inte vara så. Klart det inte kommer att hända (tror jag). 


Denna bild hade jag inte tänkt visa för den blev så fruktansvärt ful, eller jag han på den. Men vad sjutton, lite kan jag väl bjuda på. 

Det är så härligt nu också på jobbet, då man kan vara ute hela dagarna. Inte är det någon som gnäller och vill gå in. Ja varför skulle man?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar