fredag 17 maj 2013

Får jag vara slut!

Ja det får jag, och ni har inget att säga till om. Det har nämligen varit dags för skoldisco igen och denna gången jobbade vi mer än någonsin. Och kom hem nästan i detta nu. Så från tidig morgon till sen kväll har jag varit igång. Dock med lite mat emellan, så illa var det inte i alla fall. Men när man fick vara överallt så tog det självklart på krafterna. Nu slapp vi precis som förra gången hålla i lekar och annat för för lågstadiet. Det gjorde mellanstadieelever så bra. Ja vi behövde inte hålla i något för mellanstadiet heller. Så vad gjorde jag/vi då där. Ja allt annat utöver det.
Nu ska det sägas att det är rätt kul ändå, och jag gör det frivilligt. Därmed kan jag inte klaga på något, och det gör jag inte heller. 

Värsta är kanske att jag måste upp och spela 8 serier i bowling i morgon. Ja nu blir det inte så vråltidigt ändå. Halv elva åker vi härifrån. Därför ska jag inta sängen ganska snart, så jag orkar med det. Jag åker med och gör mitt bästa, något annat blir svårt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar