tisdag 14 maj 2013

Riksmästerskapen!

Fick helt plötsligt ett uppdrag som jag först hade sagt nej till. Men så ikväll blev det ett ja. Riksmästerskapen i bowling. Det går av stapeln på lördag i Gävle. Då det blev en del bortfall från oss, så fick vi inte ihop ett helt lag. 


Då sa jag ja när jag fick förfrågan igen. Dels för att det bara blir över dagen så går det väl an. Åker på morgonen och kommer hem till middagen, även om jag får lag den själv. Det går nog bra, trots att det kommer att spelas 8 serier, får se hur man orkar det. Resan är i alla fall relativt kort. Mästerskapen brukar vara längre bort och är då över hela hela helgen för våran del. Jag har aldrig varit med förut. Nu vet jag inte hur stor nytta jag gör, förutom att se till att vi får ihop fyra spelare.

Just nu sitter jag och ser på hockeysongcontest samtidigt som jag skriver detta, och ska fortsätta med det. Jag menar alltså zappning mellan hockeyn och Eurovision. Än så länge är allt lika dåligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar