fredag 21 september 2012

Vilka fega!

Och där fortsätter jag inte, för jag vill inte använda ord jag inte vill använda.
Men det är så fruktansvärt dåligt att Elitserien också skulle vika sig. Nu är Elitserien förstörd. Varför ska det komma hit en massa spelare från NHL bara för att dom inte kan enas där borta. Och där var unga talanger och Tre Kronors framtid bortblåst. Då kunde väl klubbarna stå emot, men icke. Klart dom hjälper till att förstöra. Var det inte nog med att Allsvenskan fegade.

Jag blir så arg!

Sen läste jag visserligen något lite roligare, eller kanske inte, men det slutade roligt. Birro skulle göra en Ranelid. Då tänkte jag först att han skulle krocka och skylla på alla andra runt omkring. Sen var det ju att han skulle ställa upp i melodifestivalen och läsa någon poetisk text (ja nu är det inte klart, men det är klart han kommer med). Han säger själv att han förstår kopplingen, men det här är en helt annan grej. Den här bygger på samspelet av en bra låt och text, hm!
När jag sen såg några kommentarer kom leendet. En av dagens bästa:

Birro är författarnas svar på Sean Banan, så det passar ju bra.


Hur veckan har varit skriver jag lite senare, för den har varit.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar