torsdag 6 september 2012

Utmanar Leif Boork

Så slutar elitserien 2012/13.
Mitt tips som jag brukar, med som jag tror och som jag hoppas. Den s k experten jag utmanar denna gången blir Leif Boork.

Boorkens tips:                                
1) Färjestad.                                         
2) Växjö.                                             
3) Skellefteå.                                    
4) Luleå.                                          
5) HV71.                                            
6) Modo.                                            
7) Brynäs.                                        
8) Frölunda.                                     
9) Linköping.                                      
10) Timrå.                                      
11) AIK.                                              
12) Rögle.                                             
SM-guld: Färjestad.                      

Mitt tips:
1) Luleå
2) Skellefteå
3) HV71
4) Färjestad
5) Brynäs
6) Linköping
7) Frölunda
8) Modo
9) AIK
10) Timrå. 
11) Växjö
12) Rögle.                                             
SM-guld: Luleå

Jag hoppas:
1) Luleå
2) Skellefteå
3) Brynäs
4) Timrå
5) Modo
6) Växjö
7) Rögle
8) HV71
9) AIK
10) Linköping
11) Frölunda
12) Färjestad
SM-guld: Luleå















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar