torsdag 20 september 2012

Frågan lyder: Var det bra eller dåligt?

Jag har inget bra svar på det. Jag hoppade över bowlingträningen ikväll för att åka till Grönan. Där stod Takida på scenen. Jag kan inte säga om det var bra eller dåligt.


För det var inte bra, men det var inte dåligt heller. Nu hörde vi inte hela konserten, eftersom det inte lockade. Det hände liksom inget. Det var som att bandet spelade en sak och sångaren sjöng en annan. Passade inte ihop vissa stunder. Jag tror att det flesta var där för att höra Curly Sue. Då åkte nämligen alla mobiler upp för att ta kort eller filma. Och visst, den låten håller även om jag inte riktigt förstår första textraderna. "Min styrka är svår att hitta. Jag känner mig så mycket starkare nu"

Om det nu sen var bra eller dåligt att hoppa över träningen får vi se nästa torsdag. Då är det match igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar