tisdag 4 september 2012

Jag behöver inte hjälp!

Mattecentrum, ett nytt jättebra projekt som hjälper till med matematiken. Det finns räknestugor man kan gå till på kvällen och sitta och plugga med kompisar och samtidigt få hjälp.

Nu är det inte för att jag är speciellt bra i matte (tvärtom). Men när jag tänker efter så behöver jag nog hjälp. Fast inte att räkna.

Jag behöver hjälp med en förklaring vad sjutton jag ska med detta till. Hjälp mig!


Den som kan ge mig en riktigt bra förklaring, ska få något extra spektakulärt.

 
 
Matematik ska räknas med siffror. Jag skiter väl fullständigt i vad a plus b gånger x upphöjt i n minus r blir.
Jag tycker inte alls det är konstigt att det finns elever/studenter som behöver hjälp med matte.
 
Den som kan ge mig lösningen på dessa exempel ovan ska få något ännu mer extra spektakulärt.
 
Slutligen, ja jag kan hoppa högre än gårdagens nämnda byggnader. Det kunde Johannes också. Ja det kan vi faktiskt alla göra. Så tänk på det. Alla kan, för jag tror inte det är någon som sett t ex Eiffeltornet hoppa.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar