söndag 23 september 2012

Ok! Mobba mig nu då!

Igår kväll såg jag Avatar för första gången. Ja jag vet, alla har talat om den och det har gått ett antal år sedan den hade premiär. Jag hade egentligen inte tänkt se den (varför vet jag inte, ja mobba mig mer nu då). Men när den så gick på tv igår (tv4 visserligen, filmförstörarna nr 1) och jag hade inget annat för mig, så då kunde jag väl se den.

Jag undrar dock vad det var som gjort den till den mest inkomstbringade filmen genom alla tider. Det jag kan hålla med om är att den är fantastiskt snygg gjord och påkostad. Så det var väl tur att den drog in så mycket pengar då.

Men så jättefantastisk är den väl inte.

Jag vet att jag kanske är den enda som tycker det, men jag står för det och jag kommer inte att ändra mig. Ni får mobba mig hur mycket ni vill. Spotta ut kommentarer hur dum i huvudet jag är som inte ser det som är bra med filmen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar