lördag 15 september 2012

Lurad!

För er som någon gång försökt få tag på mig och inte lyckats. Det har med den s k Hoffstensmällen att göra. Ja jag vet, jag har nämnt det förr. Inga meddelanden eller signaler har gått fram. Jag tror det är löst nu. En ny fon är inköpt och idag hade den premiär. Det har sagts att kameran ska vara väldigt bra, och jag tycker inte jag blev lurad.

Jag tog några bilder idag i det härliga sensommar vädret. Gårdagen som inte var av denna värld och dagen en helt underbar värld. En fika och lite strosande i stan, och förstås lurtest.

 
 
Och jag verkar glad, kanske för att jag är nöjd.


Nu ska jag akta mig för Louise Hoffsten i fortsättningen. Vilket kan bli svårt då jag tycker hon är bra. Men vad jag vet så är det ingen konsert planerad på ett tag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar