onsdag 26 september 2012

Tråkigt, men jag lever!

Jag har inte tråkigt, men jag är tråkig. Eftersom jag inte har något att skriva om. Jag har dock lärt mig att man ska skriva något ändå. Det säger alla som har lite större bloggar. Allt bara för att visa att man lever. Och det vill jag då meddela i detta nu.

Egentligen ska man skriva minst 3 inlägg per dag också. Jag förstår dock inte hur jag ska hinna det. På jobbet kan jag inte sitta och blogga, när jag kommer hem brukar jag oftast slumra en stund, sen kan jag skriva en liten rad. Skulle jag då skriva 3st blir dom väldigt tätt i så fall, och vad finns det att skriva om på så kort tid. Det skulle betyda att 90% av inläggen blir Hej, jag har inget att skriva om, men jag lever.

Nu strävar jag i och för sig inte heller att bli någon storbloggare. Dom som läser dom läser, läser man den inte så gör man det inte, och det är inget man behöver.

Detta var ett av mina tråkigaste inlägg såhär långt, men jag lever.

Om man tänker efter en stund kan det hända att man kommer fram till ett mycket viktigt beslut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar