torsdag 22 mars 2012

Vilka konstiga tecken !!

Det var många som blev förvirrade av mitt förra inlägg. Så många reaktioner på att man bara såg en massa tecken. Eller kanske inte riktigt. Men jag ska förklara.

Ni har bara fått en liten lektion i ryska. Jag använde mina ryska språkkunskaper och skrev ihop det förr förra inlägget med aftonbladetfrågorna på ryska också. Kan jag ryska undrar ni då? Självklart, säg det jag inte kan.
Nä, ok då. Jag använde mig av googleöversättning. Så ärligt talat har jag ingen aning om hur rätt och bra översättning det är.
Varför fick jag då för mig att "skriva" på ryska?
Jo helt enkelt för att jag enligt statistiken har mest läsare (om vi bortser Sverige) från Ryssland. Ska man tro på det? Vad vet jag, det kan ju vara svenskar i Ryssland också. Men därför ville jag bara skoja till det lite. Att dom hittat hit är lika roligt för det.

Ni behöver alltså inte vara oroliga för att eran dator pajat ihop.

Nu ska jag snart på bowlingmatch, trots att det är träningstorsdag. Klart förvirrande för mig. Men det ska nog gå bra, som om det gjort det dom senaste gångerna. Ja ja sämre än förra kan det inte gå. Vi har nämligen flyttat på en match. Den ska spelas efter våran träning idag. Men jag tror inte jag kör full träning. 6 serier är rätt jobbigt att spela. Så jag kastar iväg klotet i en träningsserie och vilar sen till matchens 3 serier. Snabbhuvudräkning för er som inte orkar räkna, så spelar jag 4 serier ikväll.

Så är det och så får det bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar