tisdag 6 mars 2012

Spännande kväll !!

Det blir en spännande kväll även för mig. Trots att Luleå är klara och inte har något att spela för. Något som kan gynna Växjö att ta den sista slutspelsplatsen. Slutstriden kring kvalplatsen är också nervkittlande. Djurgården möter HV som vill ha fjärdeplatsen och fördel av hemmaplan. Linköping som just nu ligger på kval möter Modo som har den sista slutspelsplatsen, men kan tappa den till Växjö.

Vilken rafflande kväll va? Fast man kanske ska vara en sportfåne för att tycka det. Och ja jag är det. Så det är klart jag kommer att följa den, och när man inte har tv (inte rätt kanaler) så får jag ta till webbradion och jag lovar att det brukar vara spännande nog. Minns bara förra säsongen när Luleå slog ut Djurgården i kvarten. Vilka matcher även på radion. Jag har tur som har naglarna kvar idag. Nu när slutspelet så drar igång, så bara vet jag att denna säsong kommer inte att bli annorlunda.

Huja!

Först denna kvällen.

Halleluleå!

Sen är det "Den sista dokusåpan" på 6:an kl 22. Kan man inte missa. En dokusåpa som ni aldrig sett förut, och ni inte trodde skulle finnas. Jag tror den kommer att vara läskig på ett roligt sätt, eller rolig på ett läskigt sätt. Välj själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar