söndag 18 mars 2012

Storheter !!

Stenmark har gjort det, Strand har gjort det och Fogdö har gjort det. Nu har äntligen en svensk till presenterat sig. Världens bästa slalomåkare just nu heter André Myhrer. Då han alldeles nyss säkrade den totala slalomcupen.


Nu är han långt ifrån de andra storheterna ändå, men nu har han i alla fall fått visa vad han kan. Och att bara vara en bland de stora är stort.

Nu sitter jag här och väntar på de andra som spelar ett spratt på mina nerver. Eller de andra. Att Myhrer kunde vinna slalomcupen spelade inte spratt på mig. Jag tänker ändå mest på eftermiddagens vinna- eller försvinnamatch. Om jag kommer att ha några naglar, eller rent av fingrar kvar ikväll återstår att se. Blir det en försvinnamatch, så gissa om jag får höra det i morgon. Jag är nog mer nervös än spelarna.

Hugaligen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar