söndag 25 mars 2012

Mannen som ville bli vuxen !!

Kan man tänka på mig, ja i stort sett. Jag och Danny Wallace är ungefär (skiljer två år) i samma ålder. Det är han som har skrivit boken Mannen som ville bli vuxen eller Friends like these om man vill ha orginaltiteln.


Helt fantastisk bok som jag tipsar om redan nu. Jag har bara läst 100sidor, men så mycket som jag skrattat redan nu. Ja hur ska då forstättningen vara. Jag skrattar så jag gråter ibland. Och om man inte gör det, ja då är det alltid ett leende på läpparna.

Igenkänningsfaktor: Otroligt stor!

Sök upp den och läs. Det är en order, snarare än ett tips!

Jag kan säga redan nu, trots att jag bara läst 1/4, att detta kommer nog bli den bästa bok jag läst. När jag läst ut den berättar jag om jag hade fel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar