fredag 16 mars 2012

Nu ska jag gräva ner mig !!

Jag vet inte vad Luleå sysslar med. Försvarsspelet som var varumärket i grundserien. De släppte in överlägset minst mål. Nu verkar det vara ett stort hål i baken. Tolka det som ni vill. Ok, jag visste att det inte skulle bli en jätteenkel match. Även om Luleå vunnit de flesta möten i grundserien så var det jämna och tuffa matcher. Men att luften bara kan gå ur kan jag inte förstå.

Nu är det visserligen inte kört heller. Har AIK kunnat vinna tre raka, så kan väl Luleå också. Men som de spelar nu så finns det inget som tyder på det. Därför gräver jag ner mig och återkommer någon gång till höst när det är en ny säsong. Om nu ingen hittar mig före och gräver upp mig. Men då lär jag inte vara rolig att leka med, det är jag och andra sidan inte nu heller.

Ja ja många barn på jobbet är glada och är inte sena att pika mig. Men det får jag väl ta. Jag har i alla fall Djurgårdarna på min sida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar