torsdag 8 mars 2012

Längre än tanken !!

Som vanligt på torsdagmornar har jag lite sovmorgon. Torsdagar brukar vara bra. Jag börjar senare och slutar vanlig tid. Allt eftersom jag jobbar en timme extra på onsdagar. Så den där timmen på torsdagmorgon brukar vara rätt skön. Så hade jag tänkte även denna dag. Men vad händer. 2 borta, vem kan öppna?

Jo jag!

Så det blev alltså två timmar mer idag än tanken från början. Och därmed 2 långa ganska långa dagar. Egentligen ville dom ha mig en timme tidgare i morgon också, men till det sa jag faktiskt nej. Ja jag sa nej. Tänka sig att jag kan ju faktiskt det. Jag börjar bli ganska bra på det.

Avslutninge med bowlingen då. En bra serie räcker inte långt. Tur att det bara var träning. Jag som trodde att formen var på väg, men sig den form som varar för evigt. Det gör nog inte ens bakformen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar