onsdag 21 mars 2012

Frågor till mig från Aftonbladet !!

Av dagens nätaftonbladsläsning så tog jag lite frågor. Gjorde om en del nyheter till frågor. Eftersom jag inte kan ha en frågestund, då jag inte har den mängden läsare. Och den lilla mängd läsare jag har skulle ändå inte få för sig att ställa några frågor. Då tänkte jag helt enkelt att jag kunde skapa lite frågor till mig själv. Och Aftonbladet brukar ju ha "riktigt spännande nyheter"

Muller vill göra SAAB-comeback. Tror du att en Saabaffär fortfarande kan bli verklighet?
Ha ha ha ha, skämtar ni på mig. Skulle inte tro det.

Äter du rätt mat för din kroppstyp?
Antagligen! Jag har den kroppstyp jag har och jag äter mat. Och alla rätter, t o m efterrätt.

Har du spelet du måste ha i din Iphone?
För det första så har jag ingen Iphone, och sen är det inget jag måste. Det kan ingen annan bestämma åt mig.

Hetaste mobilerna just nu. Alla väntar på Samsungs nästa drag. Gör du?
Jag räknas inte till alla. Varför skulle jag det? Men det är klart flyttar dom A2-C5 så skulle jag bli riktigt förvånad. Fast då skulle jag anklaga dom för fusk.

Vet du hur man tar makten över google?
Oj, nä sådan makt visste jag inte att jag hade. Hur mäktig jag än må vara.

Vad sänds på tv?
All möjlig dynga. Det mesta och lite till. Jag väljer dock det enda som inte är dynga. Frölunda-Brynäs på tv4-sport. Fast det är klart, nu är Frölunda dynga förstås.

Vad tror du blir Anja Pärsons nästa jobb?
Det struntar jag fullständigt i. Jag är bara glad att hon slutat så man slipper läsa och höra allt gnäll när det gått dåligt. Men det skulle förvåna mig mycket om SVT inte lyckas locka till sig hennes kommentarer

Vilken dag ska prinsessan Estelle döpas?
Det bryr jag mig inte i heller. Spelar väl ingen som helst roll. Hon får döpas när hon vill. Bara jag slipper läsa om det. Vilket är oundvikligt!

Brukar du missa Våffeldagen den 25 mars?
Dagen kan jag ju inte missa, den finns där ändå. Den går inte att ta bort. Sen om det är våffel, semmel, kanelbulle, köttfärs, spagetti har ingen betydelse. Jag äter ju rätt mat, och våfflor behöver jag ingen speciell dag för att äta.

Lever du med en psykopat?
Hm, det skulle vara Minus (min katt), så det har jag väldigt svårt att tänka mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar