måndag 12 mars 2012

Jippie !! Där kom den !!

Det är inte en dag för tidigt, det är flera dagar försent!

Tänk att hon äntligen insåg faktum. Anja Pärson slutar.

Det mest otroliga med det är att verkar vara stor sorg i landet. Hela nyhetsmorgon handlade om det. Dom sa till och med att det var den största nyheten idag. Det vore ju som om en kunglighet har gått ur tiden. Nu påstår jag inte att Anja inte är värd alla hyllningar. Jag tycker också att hon är en av dom största idrottskvinnor i Sverige (kanske världen), men det behöver inte bli landssorg för att hon slutar. Den senaste tiden har hon inte varit bra, och när det gått dåligt så har hon bara gnällt och kommit på dåliga ursäkter för att det gått som det gått. Det är det jag har retat upp mig på. Därmed borde hennes beslut kommit mycket tidigare.

Något som Helena Jonsson insåg. När det gäller henne så tycker jag det är tråkigare. Tror hon haft mer att ge. Sen har hon inte gnällt om det gått dåligt heller, utan bara insett fakta att jag var inte bättre. Nu har hon inte motivation och väljer att sluta. Där kommer det att lämnas ett tomrum. Men tog media och nyheter upp det. Ja, dom sa att Helena har slutat, punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar