tisdag 13 mars 2012

En stor fet !!

Tillbaka!
Tisdagarna är tillbaka, ja nu var det visserligen bra förra tisdagen. Men denna, puh! Allt jag kan hoppas på att det bara var en tillfällighet. Vad det var i dag, vet jag inte. Tur man får sluta lite tidigare i alla fall och slipper ha ett helt fritidspass också. Då vet jag inte hur det hade slutat, med mig alltså.



Så när jag kom hem började jag med en stor fet burgare. Nu ska jag ta mig en stor fet kopp kaffe. Sen ska jag lägga mig på en stor fet säng, med huvudet på en stor fet kudde. Att jag kommer att slumra är jag helt övertygad om. Kanske drömmer jag en stor fet dröm. En dröm som jag inte kommer att komma ihåg något av, för det gör jag aldrig. På magen så kan det hoppa upp en stor fet katt. Jag tänkte skriva att magen är stor och fet också, men jag hoppade över det, för så stor och fet är den inte. Ja nu är den inte jättesmal heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar