torsdag 1 mars 2012

Usch och fy !!

Det borde inte vara tillåtet att spela så här dåligt. Ändå tog jag 4p d v s vann två av tre matcher. Det ska egentligen inte gå med kvällens resultat, som dessutom slutade otroligt nog 9-9. Något som inte heller händer speciellt ofta. Fast och andra sidan är det rätt kul när det är så spännande in till sista rutan som det var nu ikväll. Vi har ändå ett säkert grepp om första platsen. Jag får dock skärpa mig om det ska gå vägen. Men nu har jag glömt det, så tittar vi framåt.

Kvällen bjöd ändå på ett glädjebesked. Luleås seger mot AIK.



Det innebär att Luleå har säkrat första platsen. Seriesegrare hur det än går i de två resterande matcherna. Det är så GREEEJT!
Nu är det bara gå hela vägen. Jag tror även Luleå kommer att välja AIK i kvarten. Blir det så kan ni räkna med att jag ska försöka fixa biljett till någon match.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar