tisdag 20 mars 2012

Helt plötsligt var det nyheter !!

Här är det tisdag, och det är det förhoppningsvis hos er också. För det ska väl vara tisdag hela dagen. Men jag kommer tidigt. Lite tidigare än normalt då jag fortfarande har idrotten. Denna tisdag har dock gått bra ska sägas. Inte alls som tisdagen förra veckan. Jag kommer hem och får i mig lite. Lägger mig på soffan en stund. Trodde jag!

Helt plötsligt var det nyheter!

Vart tog stunden vägen?

En gåta som lär förbli olöst. Något svar lär jag inte komma hur mycket än jag försöker forska i det. Det märkliga är att så trött var jag inte. Jag kände mig inte så i alla fall, men brukar ändå tycka det är skönt att lägga sig ner en stund. Det gör jag ju alltid efter jobbet. Då slutar jag dessutom senare, ja andra dagar alltså. Men nyheterna hinner aldrig dra igång. Men nu idag, tisdag.

Helt plötsligt var det nyheter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar