söndag 11 september 2011

Vi män då !!

Jag börjar med att fundera på hur många det egentligen är som vill återuppleva dagen som förändra världen (som dom också säger). 10 år efter attentaten i USA, så rullas det åter och åter igen. Känns lite onödigt faktiskt. Vems fel var det egentligen att allt detta startade, och blev det bättre sen Bin Ladin dödades. Nja! Trodde dom verkligen på det?

Just nu struntar jag i att det är 10 år sen, och tar en tyst minut för Stefan Liv istället.

Så nu får ni vänta ett tag.
Tystaleken börjar nu, den som pratar åker ut på en minut!

..................................................................................................................................

Så då kan jag fortsätta igen. På tal om vi män. Vart är allt mode för oss, det syns aldrig i tidningarna. Är det ingen som kan starta det? Ok, nu bryr jag mig inte så mycket om mode. Jag klär mig som jag klär mig. Och för er som vill ha en tydligare förklaring, så sätter jag helt enkelt på mig det jag sätter på mig. Allt annat passar inte jag i. Nu lanseras höstmodet i AB, och jag valde dessa.


Ja det fanns ju inget för män, så vad ska jag välja. Jag tror dessa skulle passa mig i höstmörkret, eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar