måndag 12 september 2011

Ingen idé !!

Sitter här på jobbet och gör ingenting. Nu har jag inte fullt med barn, så jag struntar inte i allting. Nä, jag har precis stängt, men blir ändå kvar. Det är ingen idé att cykla hem, för då hinner jag bara komma innanför dörren och säga hej då till Minus och cykla tillbaka hit igen. Sitter nämligen och väntar på föräldramötet som ska vara. Det blir en timma här utan att jag gör något. Lyssnar på lite musik och chillar (nä jag ska inte använda sådan fåniga tonårsuttryck).
Det kommer att bli för långa kvällar i veckan. Imorgon är det APT, så blir jag också kvar här. Ja ja, det ska väl bara hända denna veckan, för 2 kvällar i veckan har vi nog aldrig haft tidigare.

Jag sitter också och spånar på hur min Elitserielista ska se ut. Det är ju hockeypremiär i morgon, så ikväll när jag kommer hem så får ni se hur mina tankar går. D v s vad jag hoppas på och hur jag tror det slutar. Jag försöker också leta någon av "hockeyexperternas" lista, så får ni också se vem det är som kan kalla sig för hockeyexpert när allt är färdigspelat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar