onsdag 21 september 2011

Kan inte gå alltid !!

Nja, igår gick det inte. Leeds fick se sig besegrade, och det var väl egentligen inget snack om saken denna gången. Fast och andra sidan så är det Ken Bates fel, den skitstöveln tycker jag borde försvinna från Leeds. Det går så när man gör sig av med dom bästa spelarna. Leeds har inte försvaret som det hade tidigare, nu läcker det lite för lätt.
Sen är det väl fel att sälja fjolårets bästa målvakt i ligan och ta in målvakten från ligans sämsta lag. Det säger väl sig självt. Så jag skyller allt på Ken Bates (det kanske inte hade gått i alla fall, men ändå).


Skitstöveln!!

Har kommit på att jag inte skrivit något om mina tisdagar så här långt. Det kan ju bero på att dom inte varit lika jobbiga som förra terminen. Nu ska jag inte säga för mycket, eftersom det inte gått så många veckor än. Nu ska det sägas att jag är rätt slut ändå, så här mycket barn har vi aldrig haft, och inte är vi fler som jobbar heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar