söndag 18 september 2011

Dansat för kärleken !!

Det kunde man ha gjort idag om man hade lust. Jag och far gjorde inte det, vi nöjde oss med att titta på en stund.
Innan dess var vi i Sollentuna på gallerian, där jag faktiskt inte har varit sen dom byggde om. Jag måste säga att dom fått till det riktigt bra, och rätt mysigt.


Sen fanns det ju ett fik, med kanske världens godaste wienerbröd. Ja jag vet faktiskt inte om jag har ätit godare.


Jordgubbswienerbröd, mums!
Jag vet inte om det finns någon annanstans, jag har inte sett det i alla fall. Och har ni inte testat, så titta in på Balders Bröd i Sollentuna.

Sen åkte vi vidare in till Stockholm och dansade för kärleken på plattan.



Eller som jag sa, vi tittade på. Ja nu visste vi inte att det skulle vara, utan vi bara gick förbi och stannade till en stund. Många dansstilar blir'e.
Om du skulle vara med på bilden och anser att jag inte får ha den här, så kan jag ta bort den. Men skäms inte för din dansstil, alla bjuder vi på oss själva, och för kärleken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar