lördag 10 september 2011

Hur många gånger som helst !!

Visst kan man vara lite less på tv3 o tv6 som rullar samma filmer om och om igen. De turas om, ena veckan på tv3 och sen andra på tv6. Det finns dock ett undantag, en film som det inte gör något att de visar om och om igen. Jag vet inte hur många den har visats och jag vet inte hur många gånger jag har sett den, men som sagt det gör ingenting.



Jag kan se den hur många gånger som helst, och den är lika rolig och brilliant varje gång. Bland dom bästa filmer som har gjorts (fast det är ju vad jag tycker).



Bara en av alla fantastiska scener.
Nä nu ska jag inte skriva, utan se klart filmen. Ja den går nu, och är snart slut.

Don't forget. I'm also just a girl, standing in front of a boy. Asking him to love her.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar