onsdag 28 september 2011

Kunde inte hålla mig !!

Farsan hade rätt, det gick inte speciellt länge. När han var här så gick vi och tittade lite, och så sugen jag blev. Nu står den i mitt hem, ja inte den vi tittade på, fast nästan samma lika. Funktionen är densamma. Nu har jag inte sett det fullt ut, mycket kvar att utforska.


Jag tror inte effekten på att Rooney kan nicka bollen till mig kommer att blir verklighet av det, men det hade varit coolt. Coolt är det nog i alla fall, så är känslan just nu i alla fall. Och jag tänkte som så att jag som ser rätt mycket på tv, ska väl ha det bästa. Nu finns det säkert någon tv som är bättre, men fullt duglig tror jag. Men större och bättre än den jag hade.

Får se hur True Blood blir ikväll med virtuell 3D, om det går att se någon skillnad. Jag antar att den är rätt minimal, med det jag sett så här långt med den effekten. Men när det är någon serie eller film så kanske det bli något extra än ett vanligt program.

Kan berätta att jag är nära ett soffköp också. Nu hann jag inte titta idag heller som jag hade tänkte, med tanke på postleveransen idag. Det får bli i morgon och då slutar jag dessutom tidigt, eller tidigare än vanligt kanske jag ska säg. Jag får två tidiga dagar i rad, vilket känns rätt ok. Det är studiedag för skolan, så jag har två öppningar på rad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar