torsdag 8 september 2011

Klotrullning !!

Då är det äntligen dags för klotrullning igen. Jag sitter nu och laddar inför kvällens träningspremiär. Matchserien drar antagligen igång nästa torsdag. Jag vet inte vad jag ska sätta upp för mål denna säsong. Förra säsongen var jag ju rätt nöjd med. Ett snitt på 153p och femma i poängligan. Jag gör så att jag inte sätter något mål och försöker bara göra det bättre, lite bättre.
Första träningen nu kan gå hur som helst, så jag rullar bara på som jag brukar och ser hur det går.

Idag har det dessutom regnat hela hela dagen. Har jag fått vara inne för det, nä då. Jag har gått omkring som en vandrande vattenpöl. Två rastvakter, NO i skogen, och ute på fritids både innan och efter mellis. Dom sekunder, och minuter, ja någon timma då är inte många. Nu har vi ändå "regnjackor" som håller rätt bra, men blött har det varit.

Nu är bara frågan hur jag har klarat mig från det. Förkylningen som kommit och gått. Har varit dålig, blivit bättre, sämre igen och nu rätt bra. Efter detta får vi se, kanske blir en krasslig helg till. Men det ska jag inte sitta och hoppas på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar