fredag 9 september 2011

Inte förrän nu !!

Vad är orsaken till att jag inte skrivit förrän nu?

Har jag inga ideér?
Är jag fortfarande tagen efter onsdagens dödsolycka?
Är jag så slut efter veckan som gått?

Svaret blir att jag är så slut efter veckan av dödsolyckan att jag inte har någon idé.

Nja kanske inte rikigt så, men det är klart jag är lite slut efter veckan, även om den varit rätt bra ändå. Men det är lite jobbigare än vanligt, det går inte att komma ifrån. Nu är det ändå rätt lugnt mot för vad det var de första veckorna.

Fast det är klart det känns fantastiskt när helgen äntligen kommer ändå.

Det är inte förrän nu jag slänger upp min nya fantastiska tavla, ja det är inte målad eller gjord av mig. Det enda jag har gjort är att rama in den. 3D-postern med KISS som jag köpte i Norrköping senast.


Är den inte cool så säg? Nu är frågan bara platsen i lägenheten, jag har inte hittat något ställe på väggen än. Eller det är klart det finns gott om plats, men för att det ska få bästa effekt och se bra ut. Det är inte bara smälla upp den på bästa lediga plats.

1 kommentar: