torsdag 22 september 2011

Kvällens taktik !!

I kväll väljer jag att göra det enkelt för mig. Jag ska kasta iväg klotet och försöka få ner så många käglor som möjligt. Det är ju bara träning, så jag anser att jag inte behöver göra något mer. Det skulle bara kännas onödigt att göra mer än vad som behövs. Det väntar jag med till matchen nästa vecka.

Under tiden ska jag hålla tummarna för att Luleå slår Djurgården ikväll. Nu är det ju svårt för en man att göra två saker samtidigt sägs det av någon anledning. Det finns undantag då jag kan hålla med, som i detta fall. Har ingen aning hur det ska gå att hålla tummarna och spela bowling samtidigt. Jag tror faktiskt inte ens en kvinna klarar av det.

När jag kommer hem sen ska jag berätta om en fartdåre, som nästan fick mig att lyfta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar