måndag 12 september 2011

Så här slutar det !!

Ja innan det ens har börjat, så säger jag hur det slutar. Inför premiären i morgon. Så nu ska vi se vem som verkligen är hockeyexpert. Hittade en lista på Sportbladets Rosa Experter som dom kallar sig. Jag orkar inte skriva in allas tips, så det får bli Mats Wennerholm.

Mats:                                             Jag tror:                                                     Jag hoppas:
1. Färjestad                                 1. HV71                                                        1. Luleå
2. Linköping                                2. Färjestad                                                 2. Skellefteå
3. Djurgården                              3. Luleå                                                        3. Brynäs
4. Brynäs                                      4. Djurgården                                             4. Växjö
5. Luleå                                         5. Skellefteå                                                5. Timrå
6. Frölunda                                   6. Linköping                                               6. Modo
7. HV71                                          7. Frölunda                                                 7. HV71
8. Skellefteå                                   8. Brynäs                                                    8. AIK 
9. AIK                                             9. AIK                                                         9. Djurgården
10. Timrå                                      10. Växjö                                                    10. Frölunda
11. Modo                                        11. Modo                                                    11. Färjestad
12. Växjö                                        12. Timrå                                                   12. Linköping      
.......................................................................................................................................................
Guld:Färjestad                              Guld:Luleå                                                 Guld:Luleå

Utmaningen är antagen, hockeyexpert eller inte återstår att se. 

Och för er som har ett hästminne utöver det vanliga, och kommer ihåg att jag lovade en rolig sak inför kvartsfinalen mellan Luleå och Djurgården förra säsongen. Så kommer jag att visa den i morgon. Det blir givetvis inte lika roligt som om jag skulle visa den då, men då hittade jag den inte. Nu är den funnen, och det är just på Luleå och Djurgården ni ska tänka, eftersom jag som ni vet håller på Luleå. Jag tror det framgår av tipset annars.                                                                                                                                                                  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar