tisdag 6 september 2011

Rätt skrämmande !!

Men ändå vet jag inte om jag ska skratta eller gråta. Jag såg, eller såg och såg. Jag hade på tv3 igår när Svenska Hollywoodfruar gick. Varför vet jag inte, eller jo. Jag tittade nämligen först på Ensamma mammorna och pappan. Jag blev nämligen lite nyfiken på norrbottniskan, eller inte nyfiken så. Då hade jag väl skrivit ett brev till henne och sökt, eller det hade jag kanske inte heller gjort. Jag tyckte det bara var lite kul att det var en tjej från Norrbotten med, för annars är det ju bara sörlänningar. Sen var hon ju från Luleå också, nästan nästgårds alldeles runt knuten. Ja nog om det, var ju till Hollywoodfruarna jag skulle komma. Dessa botoxugglor är ju verkligen lika blåsta som dom ser ut. Jag skrattade så åt Maria Montesori, eller vad hon nu heter (ok, Montazami då, jag vet). Hon var på vinprovning med morsan, som för övrigt så likadan ut. Och när dom tillslut fick in ostar också. Då brister Maria ut: Oj vad kul! Jag har aldrig provat äta och dricka samtidigt!
Sen hade hon köpt nya möbler och skulle möblera om hemma. När hon är klar säger hon: Det här är verkligen vågligt!
Det var nog det roliga.

Sen det lite mer tragiska. Någon "fru" som heter Isabell(e), har ingen koll på mer. Men den botoxugglan måste ju slå alla rekord. Jag reagerade på en gång. Hur korkad får man vara egentligen. Hon gick med sin 2-åriga dotter till en piercingbutik för att dottern skulle få hål i öronen. Hon hade nannyn med sig också. Innan säger hon: Har inte alla flickor hål i öronen. Jag tror 90% av alla flickor har det i alla fall. Ganska långt ifrån 90% skulle jag säga, och speciellt inte 2-åringar. Till råga på allt så går dumskallen ut för att hon inte klarar av att se och höra när den 2-åriga dottern skriker som mest. Där får nannyn sitta med dottern i famnen.
Snacka om att handla i fel badkar (om ni förstår vad jag menar, jag gör det knappt själv).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar