lördag 17 september 2011

Tråkigt för er !!

Som har missat detta.

Jag vet nog inte egentligen vad jag ska skriva om gårdagen. Det finns nog inga ord, och ni kan ju inte hjälpa mig att komma på något. Ja om ni var där förstås. Och det är ju bara så synd att man inte får uppleva detta igen (på ett tag i alla fall, alla grupper gör ju comeback efter ett antal år, så vi får se). Det är bara så sjukt proffsigt att tårarna nästan rinner. Ola som bara behöver visa sig på scenen, så scennärvaro finns det nog ingen annan som har.



Överlägset bästa livebandet i Sverige är jag beredd att säga. Nu är det vi som ska ta över, som Ola sa. Och The Ark kommer ju alltid att finnas ändå. Men att se dom är det som varit det bästa. Och denna sista konsert fick jag vara med om att uppleva. Obeskrivligt!
Far såg den sista konserten och också den enda med dom, något som han kommer att minnas. Han kan inte komma ihåg att sett något i klass med detta.

Så då fäller vi en tår och tackar The Ark för dessa år (och hoppas på en comeback), men vi ska givetvis inte glömma dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar