lördag 10 september 2011

Stor på 90-talet !!

När jag efter krysset idag bläddrade igenom dagens tv-tablå så var det en sak som slog mig. Ja inte någon hammare nu, utan jag började fundera. Jag såg laguppställningen på Fångarna på fortet. Det skulle vara stora på 90-talet mot små på 90-talet.
Vad räknas då med stora på 90-talet? Ska man vara vuxen? Har man gjort något stort för att vara känd?
Jag tittade på laget, Camilla Henemark (hon passar in på båda delarna va?), Johannes Brost (får säga likadant där), Sanna Ekman (får hålla med där oxå), men det är nu det kommer, Amit Paul. Var han stor, ja han var inte gammal va? född 1983. A-teens slog igenom 1999 (och inte var väl det det största som hände då) Kan man räkna det som stor på 90-talet då?

Men vad vet jag, det kanske är något annat dom har hittat som räknas som stor på 90-talet.

Nu ska inte jag titta på det ändå, så vad gör det egentligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar