måndag 19 september 2011

Hemma igen !!

Då har far återvänt hem igen efter en härlig och rolig helg. Den blev rätt fartfylld ändå, som om den inte skulle bli det. Trots att vi egentligen bara planerat konserten med The Ark.

Så nu är jag också tillbaka i verkligheten. Idag med filminspelning, även om nu inte jag var med i så många moment. Bara en liten stund på fritids, då vi körde lite fallskärmslek. Så inte blev jag någon filmstjärna av detta. Barnen hade nog roligt, och givetvis spännande med kameror, men jag tror inte dom tänkte så mycket på det under inspelningen. Det brukar ju annars vara så att de tittar mest in i kameran och följer den. Nu hade det så roligt under leken att de glömde bort den. Fanns t o m dom som kom och sa att de också ville bli filmade. Svaret blev förstås att de hade redan varit med, dom filmade under leken.

Inspelningen vara i reklamsyfte. Hur vill vi visa våran skola och fritids.
Skolspöket fick nog vara med på ett hörn, eller nämnd i alla fall.

Oj vad nyfikna ni blev av skolspöket nu, men om det berättar jag inte.
Men tro mig, det finns!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar