onsdag 22 februari 2012

Ville bara visa !!

I förra veckans Sigtunabygden så kom det med en sak. Tänkte bara visa upp det. Det är inget skryt nu, för det är inget att skryta om. Lite kul bara. Det är inte jag som skickat in, men jag står för något annat. Ni lär upptäcka vad. Självklart var det med i tidningen som går ut till alla med posten också. Men det var smidigast att lägga upp länken till webbtidningen.

Jag som missade det när läste tidningen första gången, när den damp ner i brevinkastet/brevlådan. Sen var det en kollega som kom och sa det till mig.

Sen kom jag på att jag skulle kommentera Filip och Fredriks Bodenbesök. Det är klart igenkänningsfaktorn var stor. Nu kände jag inte igen någon av de personer som de pratade med. Men så nära det ställe jag vuxit upp på de var. D v s där mor och far fortfarande bor. Knappt 1km, så visst reagerade jag lite extra när jag insåg vart dom stod.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar