tisdag 7 februari 2012

Jag har en dröm om en värld utan krig !!

Skit vad den har fastnat. Jag går och nynnar och sjunger på den hela dagarna nu. Säger det igen, tack för den Filip och Fredrik. Den är ju inte speciellt bra heller, även om det var bättre för. När jag sökte upp den för att lägga upp igår, så hittade jag en annan. En som dessutom är mycket bättre och som jag tycker borde ha vunnit då. Då var det ingen förinspelad musik heller, utan en hel orkester nere i diket. Det var tider det. 3 tjejer som kallade sig Cayenne, med bl a Carina Carlsson från Toffelhjältarna. Bra låt, även om dom var stelare än Frihetsgudinnan. Ända fram till 2.20. Då minsann hände något. Se bara här.


Det är nästan lika roligt varje gång. Att dom skulle behöva överdiva och ta i så mycket :) Men jag ska ändå erkänna. Detta är en av mina favoriter genom alla tider.
Det var bättre förr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar